Kasutustingimused

Spiceherbsland on teile kättesaadav vastavalt alljärgnevatele kasutustingimustele ning kõigile teistele meie veebisaidile lisatud reeglitele. Soovitame enne tellimuse esitamist hoolikalt läbi lugeda need tingimused.

Selle saidi kasutamisel kinnitate, et olete oma elukohariigi täisealisuse vanuses või teil on luba lastelt või eestkostjatelt selle saidi kasutamiseks.

Me jätame endale õiguse tingimusi perioodiliselt muuta. Palun lugege tingimused läbi ja veenduge, et teil on kõige värskem info. Kui te ei nõustu muudatustega, peate kohe lõpetama spiceherbslandi kasutamise. Tellimuse esitamist järgnevate muudatuste mõju tellimusele ei kehti, välja arvatud juhul, kui seadus seda nõuab.

Ostuõigus

Tellimuse esitamisel peate esitama isikuandmed. Peate esitama ees- ja perekonnanime, telefoni numbri, e-posti aadressi, tarne- ja arveldusaadressi ning muud vajalikku teavet. Teilt küsitakse makseandmeid PayPali, Visa, Swedbanki, SEB, Apple Pay, Google Pay ja muude kaudu, ning kinnitate, et need on õiged ja kehtivad.

Spiceherbsland on ligipääsetav ainult isikutele, kes vastavad ostuõiguse tingimustele ning kellel on kehtiv krediit- või deebetkaart, mis on välja antud PayPali, Visa, Swedbanki, SEB, Apple Pay, Google Pay ja muude poolt ning kes on volitanud Spiceherbslandi võtma oma kaardilt tellitud kaupade ja teenuste eest tasu.

Palun tutvuge meie Privaatsuspoliitikaga, et saada teavet teie andmete kasutamise kohta.

Tellimused

Kõik esitatud tellimused on kättesaadavad ja aktsepteeritud. Ostukorvis olevad tooted ei ole reserveeritud ja neid võivad osta ka teised kliendid.

Spiceherbsland müüb ainult laos olevaid ja meie laost väljastamiseks valmis tooteid. Siiski jätame endale õiguse mitte tarnida tellimustooted tootmisprobleemide või kvaliteedikontrolli tõttu. Sellisel juhul teavitatakse teid e-posti teel ning tagastame raha teie krediit- või deebetkaardile 30 päeva jooksul pärast teavitust, et toode pole saadaval.

Spiceherbsland hoiab tehingute arvestust vähemalt ühe aasta.

Hinnapoliitika

Hinnad, mida leiate spiceherbslandist, on eurodes (EUR) ja sisaldavad käibemaksu. Kõik hinnad ja pakkumised kehtivad nagu reklaamitud. Tellimuse esitamise ajal kuvatavad hinnad kehtivad. Hinnad võivad aeg-ajalt muutuda.

Tellimuse kinnitamine

Pärast tellimuse esitamist saate e-kirja tellimuse üksikasjadega. See e-kiri kinnitab, et oleme tellimuse kätte saanud.

Tellimuse aktsepteerimine ja lepingu sõlmimine kliendi ning Spiceherbslandi vahel toimub siis, kui saate teate kauba väljastamise kohta, juhul kui tellimus ei ole tühistatud.

Spiceherbsland ei saa tellimust vastu võtta juhul, kui makseautoriseerimine on keelatud, toode on laost otsas, toode on tagastatud või te ei vasta ostuõiguse tingimustele.

Spiceherbsland ei vastuta toote tagasivõtmise eest, olenemata sellest, kas toode on müüdud või mitte. Me jätame endale õiguse eemaldada, muuta või redigeerida mis tahes teavet või sisu veebisaidil.

Makse

Aktsepteerime makseid PayPali, Visa, Swedbanki, SEB, Apple Pay, Google Pay ja teiste kaudu. Makse võetakse teie kontolt maha pärast tellimuse esitamist spiceherbslandis. Kõik krediit- ja deebetkaardi omanikud alluvad kaardi väljaandja valideerimisele ja autoriseerimisele. Kui makse ei ole autoriseeritud, ei vastuta Spiceherbsland hilinemise või mitte kohaletoimetamise eest.

Spiceherbsland hoiab teie tellimuste andmeid turvaliselt. Me ei vastuta aga mis tahes kahju eest, kui kolmas isik pääseb volitamata juurde teie andmetele tellimise ajal spiceherbslandis.

Visa Mastercard

Ettevõtte nimi: SIA ZOOMBOX
Äri: Spiceherbsland
Aadress: Klijānu iela 8, LV-1013, Riia, Läti
E-post: care@spiceherbsland.com

Kõik maksetega seotud juriidilised vaidlused lahendatakse Läti seaduste alusel.

Tarned

Kõik tellimused, mis on esitatud aadressil www.spiceherbsland.lv, saadetakse ainult Euroopa Liidu (EL) piires kasutades DPD. Tellimused töödeldakse ja saadetakse välja 3 tööpäeva jooksul.
Tarneviisid: koduukse kohaletoimetamine ja pakiautomaati kohaletoimetamine.
Tarne aeg sõltub sihtriigist, tavaliselt jääb vahemikku 3 kuni 10 päeva.

Kauba kättesaamisel läheb vastutus kliendile üle. Palun veenduge, et kõik tarneandmed on korrektsed, sest me ei vastuta viivituste või probleemide eest, mis on tingitud valeandmetest.

Tagastused ja raha tagasi

Kui saate vale või defektse toote, vahetame selle välja või tagastame teie makstud summa koos mõistlike tagastuskuludega. Pange tähele, et tagasimaksed ei kata prioriteet- või premium-postiteenuste ega kindlustuse tasusid.

Kui toode on avatud või kasutatud või tagastuse põhjus on isiklik eelistus, ei saa me rahalist hüvitist teha.

Tagastuse algatamiseks palun esitage tellimuse number ja tagastatavate toodete üksikasjad, võttes meiega ühendust aadressil care@spiceherbsland.com.